Annuncio

Collapse
No announcement yet.

The galaxy is at war. It's a beginning as well as a conclusion

Collapse
X

• Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

• The galaxy is at war. It's a beginning as well as a conclusion

Da Eurogamer.net
    Mass Effect 3 is the final chapter in the Mass Effect trilogy, but it does not mark the end of the Mass Effect franchise.

Maker BioWare told Eurogamer there's more Mass Effect in the works.

"This is not the end of the Mass Effect franchise by any means," BioWare boss Ray Muzyka said.

"We have more things planned. We're laser-focused on making sure Mass Effect 3 is awesome and epic and intense on a galactic scale, and we want to provide a satisfying conclusion to the trilogy."

In Mass Effect 3, Commander Shepard faces off against giant alien race the Reapers, who have invaded the earth.

It marks the culmination of a story arc that began in 2007 with Mass Effect.

"But also it's a beginning on a brand new adventure," Muzyka continued. "The galaxy is at war. It's a beginning as well as a conclusion."

BioWare and publisher EA are keen to expand the Mass Effect audience with the third game.

Voice recognition has been implemented to support motion-sensing add-on Kinect, while the scope has been expanded and combat improved.

"Mass Effect has a fairly complicated combat system," EA Games label boss Frank Gibeau told Eurogamer last week. "You've got story and choice. For some fans that don't buy 12 games a year and maybe buy two or three, some of those things can be intimidating. We wanted to open up the accessibility without hurting the depth or the quality. Kinect is a fantastic technology that allows us to do that."
    La galassia è in guerra?
    Non ditemi che non facciamo fuori i reaper manco stavolta...
    Originariamente Scritto da GiovanniAuditore ironico
    la grafica è l'ultima cosa che guardo in un videogame, se ho un computer di ultimissima generazione è perché voglio giocare fluido a diablo1.
    Lastfm

Originariamente Scritto da John Fitzgerald Gianni Visualizza Messaggio
    Da Eurogamer.net

La galassia è in guerra?
    Non ditemi che non facciamo fuori i reaper manco stavolta...
    Spero che non sia come dici te, sarebbe una bella mer** se avessi ragione.
    Comunque era scontato che la saga continuasse dopo la trilogia di Shepard, l'universo di Mass Effect è immenso, basti pensare solo i tre libri usciti fino ad ora per farsi un idea di quanti altri giochi si potrebbero fare

Comment

Si si ma su quello non avevo dubbi.
      Però quel "The galaxy is at war. It's a beginning as well as a conclusion" mi lascia qualche dubbio.
      Spero si riferisca ad un'altra guerra.
      Last edited by John Fitzgerald Gianni; 17 June 2011, 18:09.
      la grafica è l'ultima cosa che guardo in un videogame, se ho un computer di ultimissima generazione è perché voglio giocare fluido a diablo1.
      Lastfm

Comment

Ovviamente non termina con il 3, faranno come per i libri di Halo e cioè delle storie a sé ambientate nel periodo della trilogia.

sigpic

Comment

hanno annunciato di voler arrivare a fare 6 halo (solo di saga principale) mi possono fare anche ME 25 , anche se in efetti anchio come te non voglio che ci allunghino il brodo non facendoci eliminare i reaper e facendoci un altro capitolo giusto per allungare un pò
          Originariamente Scritto da ranmyzer
          scusa l'OT ma... otoghi quando ti potrò vedere con un avatar? :cute:
          ecco fatto xD

Comment

Originariamente Scritto da John Fitzgerald Gianni Visualizza Messaggio
            Si si ma su quello non avevo dubbi.
            Però quel "The galaxy is at war. It's a beginning as well as a conclusion" mi lascia qualche dubbio.
            Spero si riferisca ad un'altra guerra.
            Che io sappia han sempre detto che ME 3 chiuderà la trilogia di Shepard, quindi potrebbe anche morire lui e sopravvivere i reaper e.e

Comment

Se è così è sarebbe il forum di Bioware esploderebbe per gli insulti della community
              Lastfm

Comment

Originariamente Scritto da Arqueek Visualizza Messaggio
                Che io sappia han sempre detto che ME 3 chiuderà la trilogia di Shepard, quindi potrebbe anche morire lui e sopravvivere i reaper e.e

ma tiè
                Dewyz81

Comment

Working...
                X