ouch che sfiga
Annuncio
Collapse
No announcement yet.
Giochi Uk - Risparmio e consigli
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originariamente Scritto da ObsCorey89 Visualizza MessaggioNon ti preoccupare, non sei l'unico.
Ultimamente anche per me sfighe su sfighe.
Ordine di Bayonetta annullato dopo 50 giorni (zavvi)
Con i soldi del rimborso ho preso la MGS HD collection (amazon.uk)
Ordine di MGS annullato dopo 4 giorni con una email a dir poco ridicola (si sono accorti che il disco era troppo danneggiato, volevano vendermelo a prezzo ridotto, ma era davvero troppo danneggiato MA COS?) (zoverstocks)
Torno su amazon e ne trovo uno a 22 sterline e uno a 25, ma entrambi non possono essere inviati al mio indirizzo
Cioè, ma veramente?
Spoiler:------------- Begin message -------------
Hello,
We are very sorry to inform you that 'Metal Gear Solid HD - Collection' has failed its final quality inspection.
We check each item before it is booked into stock. However, due to human error or complacency, there are unfortunate occasions when items are not checked to our usual high standard. For this reason we also do a final inspection before items are posted out and when checking this item we discovered that it was damaged beyond repair.
Usually we would write to you to ask if you would still like us to send the item at a reduced price. However, the item was deemed to be unplayable and was sent to be recycled.
Unfortunately, we do not have another copy in stock and must therefore cancel your order.
I can understand how you feel regarding this and wish to apologise for the inconvenience. We feel that rather than dispatching an inferior quality product, only for you to have to return it, it is better to cancel the order before it is sent.
We receive large numbers of incoming stock every day and there is a good chance we may get another copy soon. If you check the item again in future and discover that we have another copy listed, please be assured that it will not be the same copy. Please feel free to purchase the item again if we do list another, as we are confident that you will not encounter the same problem again.
On this occasion, your order did not reach the confirmation stage; therefore no payment was taken from your account. Should you experience problems with being charged, despite the cancellation of your order - please contact Amazon customer services.
Once again, please accept our apologies that we were not able to fulfil the delivery of your order. I hope that this incident does not put you off ordering from us again in the future.
Best regards,
Molly
Customer Services
ZOverstocks
------------- End message -------------
Ma la fortuna non può essere distribuita equamente?!
Per problemi di vario tipo non sono più Al Hunaiti
Comment
-
Originariamente Scritto da ObsCorey89 Visualizza MessaggioNon ti preoccupare, non sei l'unico.
Ultimamente anche per me sfighe su sfighe.
Ordine di Bayonetta annullato dopo 50 giorni (zavvi)
Con i soldi del rimborso ho preso la MGS HD collection (amazon.uk)
Ordine di MGS annullato dopo 4 giorni con una email a dir poco ridicola (si sono accorti che il disco era troppo danneggiato, volevano vendermelo a prezzo ridotto, ma era davvero troppo danneggiato MA COS?) (zoverstocks)
Torno su amazon e ne trovo uno a 22 sterline e uno a 25, ma entrambi non possono essere inviati al mio indirizzo
Cioè, ma veramente?
Finalmente ho trovato un degno rivale.
Comment
-
Originariamente Scritto da matthazard88 Visualizza MessaggioSei cintura nera.
Finalmente ho trovato un degno rivale.
M'illumino d'immenso.
Shepard
Comment
-
Originariamente Scritto da Dragon Slayer Visualizza MessaggioL'ordine di Fable 3 non andato a buon fine per 3 volte consecutive vale?
Comment
-
Originariamente Scritto da ezio.auditore Visualizza Messaggioa me è sempre arrivato tutto
Per problemi di vario tipo non sono più Al Hunaiti
Comment
-
Nuovo messaggio da parte di zavvi
Thanks for placing your order with us at zavvi, order number
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
Driver: San Francisco Classics
We're sorry this has happened. We're continuously looking for ways to improve the service we offer to you and we really hope you'll give us a chance to do better next time.
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.
You can check the status of your order by clicking on order tracking in your account pages.
Thanks for your patience, if you have any further questions please contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.
Many Thanks,
zavvi Team
Per problemi di vario tipo non sono più Al Hunaiti
Comment
-
Originariamente Scritto da ObsCorey89 Visualizza MessaggioA meno che non te lo mandano per davvero
Per problemi di vario tipo non sono più Al Hunaiti
Comment
Comment